De är ganska synd om mig..

Jag har ont överallt -

Idag vaknade jag sent, Ganska härligt faktist :) & Jani sov här inatt så de var mysigt..
Vi låg kvar i sängen ända till nästan två och moffa chips och dipp & självklart godis ^^
Sen åkte han till Västerås med ett par kompisar och jag fixade iordning mig och drog till stan och träffa Carolina..
Vi gick och fika, eller aah, Jag käka lunch - sen gick vi till Emilias dagis och hämtade henne, sen hem till Carro för hon skulle tvätta, & Jag skulle hyjälpa till men Emilia.. Men sen kom Sune och snodde mitt pass ^^ haha nä ja skoja..
Men men, Ah jag gick hem iallafall, så nu har jag super ont i vaderna för jag gått så mycket idag :O

När jag kom hem flirtade jag med mig min mamma till TunaPark så att jag fick byta dom höga pumpsen jag köpte till ett par lägre, - men dom är inte lika fina, men vad gör man inte när man är Ett Miffo på 181cm Hah !
Neeh nu ska jag kolla lägenheter och sitta och drömma ett tag, sen ska jag städa lite :P

ByeBye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0