Fortfarande pigg eller Övertrött?

Har ingen lust att sova iallafall

Sitter här i min ensamhet & lyssnar på musik - skulle behöva sova tror jag, men jag har ingen lust alls..
Skippade crosstrainern idag & tog med mig Molle till konsum och köpte cigaretter istället,
Sen gick jag hem och moffa micropopcorn :) Jag är såå nyttig Hah !
Jani ringde mig & sa att han skulle med Matti hem till Ralle och dricka Öl - Party måndag..
Jag som hade hoppas på att han vill komma och moffa popcorn med mig och nörda prison break hehe -
Men han sa att han kanske kommer inatt, så jag måste ha ljud på mobilen :P

Ska gå upp skapligt imorgon & sticka och träna, Vill ju inte komma dit när alla slutar jobbet så man måste stå och köa till alla maskiner :/ Jag skickade sms till Carolina om hon skulle hänga med, men den sömntutan sover nog redan hehe..
Hoppas att Alexandra får iordning med sitt träningskort snart, så man kan gå och träna tillsammans med henne också :)
 
Aah & så är de ju Valborg på torsdag :) Party igen alltså ^^
Kan man ju nästan räkna med tre dagars festande ihelgen igen då :O
Uuh - Nää fan, så kul ska vi inte ha de ^^

Neh nu ska jag nog faktist gå och krypa ner under täcket -
GodNatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0