Gaah..

Jä*** K*K tvättstuga vi har !

När jag kom ner och skulle slänga i nya maskiner, var de typ 2cm vatten -
ÖVER HELA GOLVET ! Och våran tvättstuga är stor !
 Faan alltså, & ena maskinen hade gått i säkert en timme och snurrade fortfarande på förtvätt..
Shiit va arg jag blev ! Men tack en snäll mamma som kom och hjälpte och skrapa allt vatten !
Men sen gick jag upp och beställde lite löshår :D Så nu är jag glad igen Hah!
Har moffat Tacos för nån timme sen, & Jag är fortfarande så mätt att jag mår illa :S
Jag har fan problem för allti när jag är skit hungrig och maten blir klar,
så bokstavligen trycker i mig maten så jag knappt hinner andas !
Sen får jag ju så klart skit ont i magen Ursh..
Illa Illa, måste lära mig att äta luuugnt..
Men men, nu ska jag ner och simma i tvättsugan igen..

Heej ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hur står det till?? :P

Du vill inte komma hit till oss i Torshälla nån dag o hälsa på lite?? Höhö

2009-04-16 @ 23:48:55
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0