Helt slut -

Känns som att de blir läggdags skit tidigt ikväll ^^

Neh, jag drog aldrig och tränade idag, TjockisHanna haha -
Nää jag tog med mig Molle hem till Carro & Emilia istället :)
Blev ganska mycke omvägar för oss att gå för jag trodde en väg var avstängd,
sen blev jag sugen på glass när vi nästan var framme, så jag var ju tvungen att gå till OK & köpa en varsin piggelin till oss :P Hemma hos Carro drack vi Kaffe och babbla skit, Jani och Joni kom dit en stund också -
Och man kan ju inte direkt säga att Emilia INTE tyckte om dom - Haha, Jag har aldrig sätt henne så till sig :)
Riktigt kul att se.
Efter jag vart hos Carro i kanske 2 timmar började bäbis bli rastlös, så jag ringde mamman min och hon kom och hämtade upp oss - Jag är helt slut så jag orkade knappt tänka tanken att gå hem.
så Ah, nu är jag hemma och ska bara slappa - så skönt..
Just nu så lyssnar jag på måns zelmerlöw - Hope and Glory Fast den akustiska versionen -
i vanliga fall brukar jag ha fobi för sån musik, men den här är jag helt förälskad i alltså !
Sen blie faan crosstrainer och sen ett långt vaaarmt bad -

sen Godnatt Hanna ^^


Jani&Emila

Jani&Emilia - Hon Ville verkligen INTE att dom skulle gå -
Hon stog och drog i när han satte på sig skorna & ropa efter Joni på balkongen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0