Hur trött som helst !

Har sovit mindre än 4 timmar.. Uuh

Ja som sagt, Jag var ju inte alls sugen på att sova igår - Och kan tänka mig att jag var grymt övertrött -
men jag lyckades somna runt tre,
MEN så ringde telefonen kl fyra - & de var Joni, Jag var ju tvungen att svara eftersom jag tänktre om Jani kanske var påväg hem till mig & inte hade batteri på mobilen, eller om de kanske hade hänt nått ?
Men de han ville var att jag skulle komma hem till Matti med mitt vin hahah, eftersom att deras alkohol var slut ^^
Haha, men jag hoppade de & sa att jag skulle vara så tråkig att fortsätta sova - Men de gick ju inte speciellt bra,
Lyckades efter en timme, & så hade jag ju ställt klockan på Nio - Upp och hoppa..
Känner jätte trött och sliten, Ont i halsen har jag, min visdomstand gör riktigt jävla skit ont & de är mulet ute !
Ska dricka upp mitt kaffe nu och sen äta lite frukost, sen får vi se om jag orkar ta mig till gymmet och träna lite eller om de får bli imorgon ?

HejDå sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0