Måndag

Ny vecka igen då

Helgen Har väl vart ganska Ok - Men lite väl mycke festa vah ?
Igår kände jag mig verkligen sliten.. Ursh Ursh !

Idag har de inte hänt allt för mycke, Jag och jani vaknade ganska sent, & Vaknar man sent så blir man seg !
Jag och Jani kollade på The flight of the phoenix, eller hur den hette ^^ - Men jag hade tvättstugan samtidigt så jag han inte se så mycke ut av den, Men Jani sa att den var bra :)
Sen har jag och Mamman min vart hemma hos Angelica och Fikat, eftersom att hon fyllde år igår - Hela 21 år.
Grattis igen :)
Sen har jag bara vart hemma och käkat mat och sutti här och muppa..
Kl är tio i nio så jag ska nog ta och vara dukti och andvända min crosstrainer innan de blir för sent..
(den låter och gnisslar massa & jag vet inte om grannarna neranför störs av den haha)

Jani & Molle

Mina Tre Babys ^^ ♥


Min Lita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0