MysKläder & Musiik

SuperTrötter

Jag som var på sånt städhumör tidigare, Men de försvann efter att ha diskat vår resturang disk här hemma,
Gick och små plocka lite i köket bara sen ringde Ebba - Vi prata som vanligt i runt femtio minuter :)
Gaah jag saknar henne så grymt mycke !
Jag har inte träffat henne på fem veckor = 31Dagar idag..
Hm, De är illa ! Hon är min solstråle, Ah iallafall ibland Hah ;)
Sen rensade jag lite bland alla mina saker och kläder - Fast den lusten försvann med
Så jag drog iväg och solade -
Och jag kan säga att de var de varmaste och hemskaste solariet jag någonsin i mitt liv har legat i !
Jag trodde jag skulle börja brinna och brännas sönder & var tvungen att hoppa ur innan tiden ens var slut..
HerreGud..

Just nu sitter jag och lyssnar sönder Beyonce Album,
Och jag hoppar hela tiden tillbaka till  Halo & Jag kan bara inte tröttna på den..
Jani ska komma och sova hos mig, men just nu är han och kollar på champions leauge..
Så han kommer väl inte komma innan halv tolv & Jag som är super trött idag, Igen :P 
Imorgon ska jag tvinga iväg mig tidigt och träna - Innan kl 11.00 iallfall ^^
Be mig Lycka till ;)
Neeh nu ska jag ta och byta album & kika runt lite Inna de blir att slänga på en film..

SovGott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0