Söndag..

Vanligtvis brukar jag hata söndagar, Men idag är jag Glad :)

Ah sista dagen på helgen idag då, Fredag var jag med familjen i Hallsta och käka MASSA italiensk mat som min kusins klass fixat :) Gott var de, & trevligt..
Efter de var de Gasen i botten hem till Eskilstuna för Jani ringde och sa att Marko och Alexandra hade ändrat deras fest ti Fredag istället för Lördag.. kom hem vi kanske tio över elva, upp och göra mig i ordning (klara de på mindre än tio min ;)
Sen upp på cykeln ( I kjol :O ) Var hemma hos Marko halv tolv, Och de är riktigt duktigt jobbat för att vara mig..

Igår Lördag låg jag och Jani i sängen hela dagen & kolla film och myste, sen åkte han hem ett tag och kolla fotboll men sen kom han tillbaka.. Vi somnade riktigt tidigt, Hur skönt som helst !
Idag vaknade vi kvart över åtta & Jani drog väl hem nästan direkt för att kolla på formel 1 eller hur de heter haha..
Jag och Mamma drog upp till hennes jobb och tvättade lite sen drog vi och solade :) Häärligt !
Nu ska jag ta och fixa i ordning mig lite, sen ska jag iväg med Marko och Alexandra och kolla när grabbarna spelar fotbollsmatch :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag som inte ens kan cykla med vanliga byxor ;P haha

2009-04-22 @ 12:30:14
URL: http://alexandrak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0