TackTack Pappa :)

Tack vare min käre Far är min Blogg fin nu tycker jag, Så nu kan jag äntligen börja skriva här :)
Jag har sutti ett antal gånger och försökt fixa den själv -
Men jag suger på såndär så de blev bara Kaos !

Idag är de Ondsag och Jag har inte gjort ett skit idag -
Och klockan är redan halv tre.. Ursh, Tråk dag !
Jag är på städhumör, så jag ska nog kanske ta och storstäda, De låter väl skoj Hah!
Sen ska nog ta och palla mig till Nyfors och Sola idag igen - Fast jag bränt mig lite smått på näsan ^^

Neh nu blir de musik på och fram med städgrejorna -
Heydå ♥


Kommentarer
Postat av: dad

Klar??nä,,,vi har bara gjort lite på test...o på kul../dad

2009-04-15 @ 15:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0