Timglas..

Godmorgon

Vaknade väl för en timme sen typ, Och jag var såå trött men jag vet själv att om jag inte går upp när klockan ringer så kommer jag ligga kvar och sova ända fram till klockan ett typ -
Och då får jag Ångest !
Känner mig inte speciellt glad idag, Men inte sur eller ledsen heller?
De är grått ute idag, men hoppas på att solen vill titta fram iallafall någongång under dagen -
Jag saknar sommaren så himla mycke!

På tal om sommaren, Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till i sommar ?
Finns inte ett enda jobb för mig att söka ! Och jag är så himla sur på den här lågkonjunkturen som är nu !
Jag och Ebba har ju snackat om att åka och jobba i Norge..
Men de har kommit upp vissa hinder, hinder som ger besluts ångest -
& eftersom att jag har sökt in till komvux kommer jag ju vara tvungen att komma tillbaka till Augusti..
Vi hade ju tänkt att stanna längre tid än så..
Men men...
Snart ska jag ta och käka lite frukost och titta lite på lägenheter, Sen dra iväg & träna lite..

Puss&Kram så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0