Tisdag..

Fyfaan vad jag är trött på de här nu, Har tröttnat riktigt ordentligt !

Inatt sov jag hos min Jani ♥
Vi tittade på en as bra film som hette typ Knowing eller nå ?
Imorse vaknade vi runt halv tio eller nå ?
Vi käkade lite frukost & sen drog jag därifrån och mötte Carolina utanför henne..
Vi gick ner till stan och drack kaffe och snackade skit, efter de drog vi och solade :) As härligt..
Sen sa vi hejdå och jag drog och tränade..
Efter traskade jag hem i de här iskalla vädret.. Brr -
Nu när jag har vart hemma har jag vart ute en sväng med bääbisarna, Diskat & lagat mat :)
Satt nyss och drack kaffe med Mamma och Miko..
Vet inte alls vad jag ska hitta på ? kl är väl typ kvart över sex..
Känner mig trött men rastlös, sånt är jobbigt -
Fick veta att de tydligen är fet fest på Raw ikväll..
Önkar att man hade en ekonomi som tillät de.. Men men..
ska ta och lyssna musik nu och dricka upp mitt kaffe..

Hejdå sålänge  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0