LYCKA.

Just nu vill jag stanna tiden,
Kan inte alla dagar vara som denna?
Synd nog är den snart slut,
kan inte mer än hoppas på att allt blir lika kanon imorgon igen.



Började inte skolan förrän halv elva idag,
Så en liten sov morgon fick jag, skönt.
Segade som satan imorse &
drog väl i mig tre eller fyra koppar te Haha - Gottgott^^
Men sen vart det ganska brottom till skolan,
Idag hade jag bara engelska & svenska -
Men engelska fick vi sluta tidigare ifrån
och hade därför mer än en timme till svenskan skulle börja.
Men vi satt ute i de härliga vädret som fortfarande fanns kvar då.
Senskan gick fort,

När vi slutat gick jag och Becka ti stan och fixa block.
Efter drog jag hem och donade lite & sen kom Jani och hämtde mig
och vi drog till nån bilaffär som jag inte vet namnet på,
och prov körde en audi s6?
Om den nu hette så?
Jag blev kär !
Oh ändå satt jag bara breve haha.
Efter de drog vi hem och laga AS GOD mat :D
Och sen kom mamman min och hämtade mig
och vi drog till Virve och fika och så klippte hon äntlligen mig,
Inte för att de syns, men de behövdes verkligen !!!

Nu är jag hemma, & min kära söta pokvän ligger här och tok sover i soffan
med ett ABtronic bälte på magen xD
Trötter haha..
Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket & släpa in honom till sängen
och sen är de dags att sova för min del med :)
God natt på er - Puss&Krääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0