SATURDAY.

GodMorgon Alla :)
Lördag idag då - Vaknade upp med en Pojkvän som förmodligen är kanon bakis
(han ligger fortfarande och sover ^^ stackarn)

Hahah Titta hur han ligger - Undra vad han drömt om inatt ??


Idag blir de full rulle igen.
Vi som trodde vi skulle bli klara med allt fixande i lägenheten igår, Hah eller hur.
Massa att göra idag med, Måla alla väggar EN GÅNG TILL - & så är fond väggen i sovrummet kvar att göra.
Men titta, de här han vi göra igår

Hallen - andra lagret färg :)
Jag & Mamma tycker de är klart nu, men Micke säger ett lager till måste på :/
JOBBIGT !



Sovrummet - Tre väggar blir den här färgen -
& idag kommer ju fondväggen bli klar så tar bild på de en :)



Och de här är fontväggen i vardagsrummet !
Hallå är den inte snygg eller !
Jag älskar den !



Nu ska jag göra mig iordning -
Ha en bra dag -
Puss&kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0