SJÄLVKÄNSLA.

Självkänsla  nu !
Min vän Ebba tipsa om en bok som hon håller på och läser, Som heter just -
Självkänsla nu, som är skriven av Mia Törnblom.
Hon berättade om den när vi pratade i telefon och hon läste vissa rader ur boken för mig
Och jag ville ha den direkt, så min underbara pojkvän köpte den till mig igår :)
Idag har jag tillbringat min morgon i soffan och läst,
Har bara kommit till sidan 46 och jag är redan helt fast i den !
Tack för tipset tjejen min !

Onsdag idag, Just nu sitter jag och väntar på att gå ner i tvättstugan så jag kan hänga de sista.
Efter klockan två ska jag träffa Carolina som ska komma över och kolla in lägenheten.
Jag ska försöka flirta med henne och fråga om hon vill följa med mig och köpa skolböcker
(skolan börjar ju på måndag :D) sen skulle jag behöva kolla efter ett par nya skor.
Och sen senare ikväll är jag och Jani bjudna hem till hans bror med familj,
där ska vi fira Nikos födelsedag och käka tacos :)
Det kommer bli jätte trevligt.

Ne nu ska jag ta och fixa med tvätten & sen göra mig i ordning :)
ha en bra dag - Puss&Kräm

Kommentarer
Postat av: johanna

Guud så fint det ser ut!! Vill ju komma! :D

2009-08-07 @ 20:55:24
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0