8/12

HejHej.
kom nyligen hem efter en snabb promenad med Dusty.
Innan var jag i skolan, & fick äntligen engelska mutliga nationella klart -
Och jag hade tur som fick göra det tillsammans med Jennie :)
Fast det blev väl mest en massa fnitter ^^  - men vi blev godkända iallafall..

Just nu sitter jag och dricker min första kopp kaffe för dagen,
jag försov mig i morse så jag hann inte dricka nå då..
så nu börjar huvudvärken försvinna :)
Blev inte speciellt mycket sömn inatt..
Carolina ringde mig vid halv elva kanske, och sen pratade vi fram till ca halv ett ^^
Hon drack "några" groggar under tiden vi prata så, det blev bara mer och mer babbel från hennes sida ju mer kloclan gick :P En annan var så trött att jag hull på att spy xD
Sen efter jag lagt mig i sängen för att sova, nog det väl ungefär en timme om inte mer, att somna !
Fyfaan för att sova sj !
Ni som tycker det är skönt att bo själva - NI SKA FAN HA STRYK !

Nu ska jag nog ta och tvätta av mig sminket och sen gå och sola nu innan min tvätt tid börjar..
- Japp idag blir det att tvätta och plugga - plugga och plugga !
Mamma skulle komma över hit när hon slutat jobbet och hjälpa mig lite..
Hopppas verkligen att jag kommer hinna klart med allt !
KÄMPA PÅ..


Musik idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0