Aaaah !

snack om utbrott tidigare !
Mamma råka ringa under tiden - Förlåt för mitt humör :
S

Hemma så packade jag mina saker i en stor väska, - Alla mina skol böcker, ombyteskläder för helgen och sen hundmaten. Väskan måste minst ha vägt 32150kg - Och så kopplade jag hunden och började gå i mot myrtorp.
I nysfors kännde jag hur mina ben började vika sig och jag hull på att kollapsa, fy faan vad tugnt det var !
men jag kom fram tillslut, LEVANDE !

Nu sitter jag här, med mina miffo hundar som busar, nästan uppe på mig -
Fast det finns sex rum och kök här, så ska dom självklart vara och röja här inne - Tröttsamt !
Jag väntar på att mamma ska komma hem, känns lite ensamt -
Oskar är med henne, Miko jobbar och Daniel ligger och sover.

Tror jag är på dåligt humör idag.
Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0