ÅNGEST !

Love is prision - Love is free ?
I can´t stand how much i need you !!


En ensam dag, utan något sällskap -
Visst, Har ju min puppy
men han tittar på mig som om jag vore dum i huvet när jag pratar med honom ^^

Kom inte upp till matten imorse, min mobil hade hängt sig och ville självklart inte ringa,
Ångest, Men gick och gjorde engelska nationella vid ett tiden - Och det gick åt helvete !
Så jag har ångest för det med !
När jag kom hem började jag plugga, och satt fram till halv åtta typ
(visst hade lite små pauser medan jag gick ut med bäbisen och gick och handlade,)
Men är helt slut i huvet nu..
Vid halv åtta satte jag på mig skorna och gick en promenad runt i stan med hunden i 40minuter..
sen hull mina händer på att frysa ihjäl !
Satans vinter :O eller satans mig som fortfarande inte har köpt mig ett par vantar ?

Just nu sitter jag här i Janis mysigaste tröja och mina stösta mysigaste mysbyxor och dricker TE :)
Bäbisen min ligger och sover som en stock. Och den andra bäbisen i magen är ovanligt lugn ?
Känner bara någon rörelse då, och då..

Idag är det tio dagar kvar tills Jani kommer hem, Och jag saknar honom såå mycket !
Jag har inte pratat med homom sen i lördags, så jag hoppas på att han ringer mig "snart"..
Åååh min Älskade Baby ♥

Ska snart gå och lägga mig..
Är trött och sliten efter denna dag :(




:Mage v.24+1

♥ Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0