B.L.O.S.S.A

Hahah, sitter och nynnar på den där sången - B L O S S A, B L O S S A glöggen heter blossa?
Gick den så? - Eeeeh..
Aah iallafall, sitter och dricker glögg, I min ensamhet - Jiho !

Dagen idag har gått låångsamt fort?
Dusty har iallafall fått sin spruta nu, Äntligen gjort.
Har vart och solat med Carolina också, Sköönt !
Mamma och Mari har vart här och druckit kaffe..
Sen har jag & Dusty vart hemma hos Alexandra och Marko & Shiva ;)
Hundarna fick busa och vi kolla på film :) Trevligt Trevligt.
Men som sagt, nu sitter jag här och dricker min jävla glögg
och funderar på att kanske våga mig in i sovrummet  - Är riktigt jävla kanon trött nu.

Imorgon ska jag ti skolan och plugga, sen hem och ha lägenhetsvisning för några..
Vi ska ju flytta snart så.
Men men, Ha en bra kväll/natt..
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0