Dags att soova !

Är suuper trött, sitter och gäspar och gäspar och gäspar -
men ändå stannar jag kvar framför den här jävla datorn
?

"Pluggandet" gick bra, ser iallafall bra ut på papper, och det låter bra när man läser intill,
Sen får vi ju se hur självla talet går :S
Mamma och Mari stannde kvar och drack kaffe och moffa godis &
dom satt och hade skit kul med att söka efter gamla låtar dom lyssnade på när dom var små,
hahah ganska kul och det var några stycken jag till och med kan lyssna på nu :P ^^
Efter att dom vart här så gick jag och min KAOS hund hem till Alexandra och Marko
Vi skulle egentligen kolla film, men den ville inte funka så vi titta tv istället..

Jani ringde mig också :D
Andra dagen irad - YEEEJ ^^
Dom verkar ju ha det super bra iallafall, så det är ju bra det
(Även fast det skulle ha kännts lite bättre för mig :
om dom hade det typ piss dåligt och att han hade grym hem längtan^^)
Näärå :P

Nu ska jag ta och peta på hunden min och ta med honom och sova :)
Sköönt att man har han som sällskap iallafall..
GodNatt..

MIN KÄÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0