Just nu..

Snacka om att jag är trött idag, Är fan helt slut.
Mitt dåliga humör har iallafall försvunnit, men aah jag längtar efter att sova.
Kvällen spenderas framför tvn där uppe tillsammans med familjen, Vi kollar på idol finalen ??
känns lite skumt faktist, inte riktigt våran grej ^^
Men aah, nu är det paus så jag passa på att sno åt mig datorn medans dom andra sitter och sappar :P

Imorgon är det lördag, vilket betyder : Att jag förmodligen kommer att få träffa Angelica som är på besök här i Eskilstuna :D Yeeeej! ÅÅh vad jag saknar henne !!!!
Och sen är det bara fem dagar kvar tills min underbara baby kommer hem ♥

men men, nu ska jag gå upp och joina soffan :)
Puss&Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0