OFF !

Ska stänga av hjärnan nu, Har pluggat i flera timmar nu -
Blev tvungen att sitta nu på kvällen nu och ta igen, fast jag var/är helt slut.
Hela dagen gick åt att umgås, först med Carolina,
sen med familjen min,
och sendan med Jennica :)
Så det har gått ner ett antal koppar kaffe !
Japp - Så nu sitter jag med kaffe ångest och ber till gud att jag kommer kunna somna !



(Dusty blir till och med sluut av det här ^^
känns som jag drunknar i alla papper !
Men snaaart är det över!!!
)

Idag fick Min mamma för första gången känna spakarna igenom min mage :)
& idag var fösta gången jag verkligen såg magen röra sig av den lilla därinne -
En rikti karatekid ;)
Så Mysigt !
Är bara 15 veckor kvar nu ♥ Jösses alltså -
Tiden springer iväg samtidigt som den står stilla?

Ska gå och hämta täcke och kudde nu och mysa ner mig i soffan ihopp om att kunna somna..
imorgon är det upp och hoppa tidigt, Vill gå till svenskan och se Linas muntliga tal :)

God natt på er !




Tycker om den här låten massa massa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0