Sagoland.

HEY !

Idag är det en fin, men kall dag :) Himlen är blå & inge blaskit alls ute..
Idag har jag och Älskling vart och lyssnat på vår lilla bebis hjärtslag -
Och idag fick vi höra dom grymt bra..
Riktigt underbart att höra, & allt såg jätte bra ut :)
Nu är det "bara" 13veckor kvar tills den lilla är beräknad (Är alltså i v.27 nu)!!
Känns som tiden springer iväg..

Just nu håller jag på och tvättar, Jag hade glömt att jag hade tvätt tid idag,
Men tur att jag kom på det.
Johanna och hennes lilla dotter skulle egentligen ha kommit och fika,
men det blev inte så.
Men jag ska ner en snabbis till stan och möta upp Jennica,
Jag måste byta en tröja som Jani fått av mig till en annan storkek,
sen ska vi nog hem hit och dricka kaffe :)

Senare ikväll ska jag och Jani förmodligen på bio ?
Beroende på hur han mår, Han är lite sjuk..
Men jag hoppas att han orkar :)

Men men, ska ta och roa mig med nå annat nu tills Jennica ringer :)
PussHeey..


En viiiiiitHanna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0