UNDERBART.

Godmorgon :)

Idag är jag på braa humör ! Har delat säng med både Molle och Dusty inatt,
men jag har sovit skit bra faktist, och jag känner mig nog ganska utvilad.
Imorse vaknade jag av en ringande, men ljudlös mobil ? Hur ofta händer det ?
I vanliga fall skulle jag inte ens ha vaknat om någon stod och skrek i örat på mig???
Men men, iallafall  - det var Jani som ringde, Yeej..
Känns så bra att få höra hans röst !
- Dom har det så klart jätte bra därborta, "Skumt" ;)
Klockan var runt fyra på eftermiddan där så dom har snart kväll ^^
Här har dagen inte ens börjat :P

Just nu sitter jag och dricker kaffe, och funderar på om jag ska gå till Nyfors och sola,
Men det är PissKallt ute, så ska fundera på saken. 

Lite små sne bild kanske ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0