WHITE.

Äntligen är dagen över !
Dagarna börjar bli typ jobbigare,
När kvällarna kommer blir jag KANON trött och så har jag jätte ont i fötterna, ryggen och höfterna..
Blää för det.

Idag hade jag mitt efterlängtade tal i svenskan, och jag klarade av det - Utan att svimma eller spy :P
Hoppas bara att det vart godkänt ^^
Efter skolan gick jag hem och diska och dona, och sen gick jag och solade.
Sen jag och Alexandra med hundarna - till fröslunda och släppte hundarna så dom fick busa lösa.
(Men dom stod mest still ^^)

Just nu sitter jag och känner mig kanon ensam.
Jag saknar Jani så mycket, saknar hans kramar och pussar,
jag saknar att busa och jävlas med honom,
Jag saknar hans röst och när han kallar mig alla smeknamn han hittat på till mig.
Jag saknar att han blir irriterad på mitt hår som alltid är i vägen.
Ååh vad jag saknar att ha honom här hos mig :(

Och så saknar jag Ebba, min prinsessa min bästis :)
Det känns så jävla jobbigt att vi är så långt ifrån varandra,
& att jag inte har träffat henne på flera månader,
DET SKA INTE VARA SÅ !
Innan hon åkte så sågs vi iallafall en gång i månaden (minst)
Men vi hade ju möjligheten att ringa varandra - Alltid..
Vi bodde nästan i telefon med varandra, -
Vi pratade Minst en timme om dagen, Och nu kan vi nästan aldrig prata :'(
Saknar att skratta med henne, jag saknat att gråta med henne -
Jag saknar att sitta tysta tillsammans och bara vara, Jag saknar att ha henne runt mig :(
Jag längtar verkligen till Januari när hon kommer hit till sverige, till eskilstuna!
SKIIT KVÄLL !

Bild från förra nyår..
Jag och jani (joni i där bak)


Också en bild från förra nyår..
Jag och Ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0