GE DET EN CHANS.

Hejsan hudra år senare..
Vet inte varför jag inte har skrivit här?


Sist jag skrev satt jag och väntade på att åka till Skara med underbara gänget.
Vi blev ju bara sex som åkte tillslut, men kul som faan var de,
Massa alkohol "Roliga grannar" på campingen & en sjö med brygga nån sekund därifrån -
så de vart jävlar massa natt badande där :)
Lördagen var vi hela dagen inne i skara sommarland &
badade, dränkte varann, åkte skit LÄSKIGA vattenrutschkaner, vissa sov & så käka vi as god tacobuffé.
Det var hur kul och mysigt som helst !
Senare på kvällen var de dags för party igen så vi började på Campingen men slutade inne i skara på krogen.
Söndagen var de upp klockan tio (alldeles för tidigt) & började städa ur stugorna
& Jag var dödligt bakis !
Och när vi var klara drog vi iväg till skara sommarland igen,
Men vi blev inte alls kvar länge där,
för de var jätte kallt och regnigt så de var inte en kul.
På väg hem i bilen var vi alla sega & nästan knäpptysta - tills Ebba fick syn på vinet & vi flirtade åt oss mickes Öl -
Och så var de gång med party igen haha.
Väl hemma i Eskilstuna möttes vi alla upp hemma hos joni och satt och babblade lite tills de var dags att skiljas.
Men Jag och Ebba drog hem till mig och fortsatte festa - Gissa om man var slut på måndagen sen !?
Men måste bara tacka igen för en super kul och härlig helg !

Annars dom här dagarna har jag väl mest ungåts med Ebba tills hon åkte hem
och sen vart med min Underbara pojkvän ♥
Helgen vart de iallafall fest i fredags, Var hemma hos Fegge först på kvällen och senare blev de utgång på Harrys :)
Lördagen åkte jag med grabbarna ut till näshulta och bastade badade och kolla på när dom körde kross :)
Riktigt mysigt faktist !
Söndagen var vi och hälsade på hemma hos Tomi och Sandra och tittade på deras nyfödda dotter - Grattis :D
Och sen igår var jagf och fikade med min Carolina, senare på kvällen drog jag Jani och Micke ut till mälarbaden med hundarna så dom fick bada, efter drog vi hem till mig och kollade på film :)
- Aah de var väl nästan allt haha.

Just nu sitter jag och väntar på att familjen min ska komma hem från stugan dom är i -
Och om några timmar kommer Pappa & hans tjej Linda hit och fikar -
ÄNTLIGEN får jag träffa dom, känns som miljoner år sen sist !
Men men, nu ska jag hoppa in i duschen & sen börja fixa mig -
Ha en bra dag allisammans - Puss&Kräm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0