Veckans slut

Och imorgon är de början på en ny vecka :)

Veckan som har vart har vart bra,
Tisadagen skrev Vi ju kontraktet till lägenheten.
Onsdags var jag hemma hos Carolina och drack kaffe & lekte med Emilia :)
Torsdag var jag på sjukhuset för att typ få ett återbesök - Irriterande !
Och efter de åkte jag och Jani runt till olika tapetaffärer och kolla,
Och tillslut valde vi att köpa allt på colorama -
Hitta super fina tapeter så jag tror (vet) att vi kommer få de jätte fint :)
På fredagen var jag helt slut halva dagen typ, till jag hängde med Alexandra och Marko till stan och fika och kika runt lite :) Och på kvällen blev de Fest hemma hos Fegge (i våran blivande lägenhet ^^)
Men sen vid klockan tolv skulle folket ut
Men varken jag eller Jani orkade så vi åkte hem till honom och käka ost och kex och titta på film.
Lördag vaknade vi pigga och glada, så åkte vi hem till mig och fikade eftersom Miko fyllde år
(HippHipp Hurra !)
Sen åkte vi och hämtade upp Jarno och Micke så åkte vi till BilligaNisse & Ikea och kika :)
På kvällen var jag hemma några timmar - Mamma och Miko hade små fest här hemma så jag umgicks med dom & var med ut och kolla när dom spela fotboll och sånt Haha. Senare kom Jani och hämtade mig så åkte vi hem till honom och kolla film.
Och idag har jag och mamma tvättat typ bara.
Mari kommer hit snart och ska bjuda oss alla på mat - Jani kommer också så de kommer bli jätte mysigt :)

Nu i veckan som kommer blir de fullt upp kan jag tänka mig, Har en massa saker jag måste fixa och göra
Plus allt packande inför flytten - Puuh.
- Nu fylla Mobilen med mjusika ;)
ByeBye

Finaste bilden på Emilia
Jätte stolt och glad för sin cykel & Cykelhjälm hon fått :)
(tagen i Onsdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0