HJÄRTAT SLÅR ETT EXTRA SLAG.

Tänk om färgen flagnar, Tänk om allt blir blekt?
Ifall vi vaknar upp en morgon och tänker aldrig mer -
Vi kanske börjar hata allt vi älskat & skriker åt varandra hela dagar 
 du kan dra nu, Packa väskan !
Vi kan skilja oss, vi kan sen gå skilda vägar -
Du får barnen Du får huset, Jag får inget, Jag får fingret.
Vi kan bråka ända tills våra barn blivi vuxna & vi har blivi sånna som vi har hatat och fruktat.
Tänk om vi inte längre tål varann & varje hemlighet har blivi ammunition för att kunna slå varann.
Och alla mätarna på instrumenten står på noll & att vi ägt varandras hjärta inte spelar någon roll.
Vi kan avsky att vi ens behöver ses ibland,
du ångrar att du ens från början ville ge din hand.
VA !

Så kan du svara mig,
Hur de än går så vill jag ändå riskera ALLT för att få va med dig.

Aah ni kanske tycker de är en deppig text - Men jag tycker den är underbaar !
Organism 12 - Som en rysning
Jag har blivi helt förälskad !

Idag är de måndag -
Igår kom ju Mari hit och bjöd på käk, så hade vi film kväll med massa godis och annat gott man blir tjock av :P
Vi kolla på nya fredag den 13.de - Haha ! Den dög :)
Efter filmen var jag så trött så jag ville spy så jag  la mig i sängen framför en film (som jag skulle somna till)
Och de gick ju som de gick - Jag titta klart på hela så idag är jag super trött !
Men men ´då kanske man kan somna tidigt ikväll istället.
Måste ta och käka nån frukost snart - de börjar kurra i magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0