IMORGON. (inlägg från igår :/)

Åh gud vad jag längtar tills imorgon då !
Äntligen Skara(sommarland) Guud vad kul de ska bli !

Just nu sitter jag och är proppmätt & kollar på min tomma öl burk som står här bredvid mig,
Är grymt sugen på en till men näärå.
Åza skrev mess att dom ska vara i vilsta och grilla ikväll, Vill dit - men jag orkar inte :(
Jag har inte ens börjat packa än & klockan är tio..
Men jag har ju imorgon på mig också, men jag känner mig sj -
Jag kommer göra allt annat än att packa så de är bäst att jag åt minstone börjar ikväll.
Och så måste jag duscha.. Gud vad jobbigt !

Tidigare idag palla jag mig hem till Alexandra,
Nasse var med där :)
sen gick vi ner till stan så Alexandra fick gå till systemet & sen gick vi runt och kolla solbriller,
men hittade inga som dög :p
Sen gick jag hem och hoppde i bikinin
och sen kom Jani och hämtade mig & vi drog och bada i borsökna -
Såå härligt !
Nu har jag vart hemma i snart två timmar & har bara hunni käka och sen sutti på¨balkongen.
Jag tror jag har vart typ en sengångare eller en snigel i mitt förra liv - dement lär jag också ha vart !

Ebba ringde mig nyss - Ååååh..
Imorgon får jag äntligen träffa henne !
Skratta skratta skratta !


Nu ska jag slita mig ifrån den här satans jävla datorn & göra lite nytta !

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0