KEYS.

Känns som att jag kommer börja gråta eller nå -
Jag & Jani får nycklarna till våran lägenhet idag & de känns jätte kul :)
Vi ska fixa och dona med tapetsering och målning och sånt skoj nu i nån/några dagar & sen blire inflytt.
MEN - Fy och gud och Faan vad jag kommer sakna min Mamma,
Känner mig lite små larvig men ärligt alltså, Det känns skit jobbigt !
Visst jag fyller fan 20år snart och de var fan dags att klippa navelsträngen för flera år sen
^^ 
Men ah jag är ju som jag är..
- Du är min Ängel mamma & jag kommer fan komma varja dag och dricka kaffe med dig
(för så lätt blir du inte av med mig :P)


Idag gick jag upp med Jani hur tidigt som helst,
Men ändå försent, för han försov sig - Ajaj.
Han körde hem mig,
Mamma och miko är ute i stugan & mina bröder sover ju till eftermiddan så jag ska ta hundarna..
Kommer vara svin trött hela dagen, är ju inte alls van att gå upp nästan mitt i natten,
så får se hur mitt humör kommer vara idag ;)
Ska ta och ge mina bäbisar frukost nu & sen ut på en promenad -
Sen måste jag ta tag i packningen :/ Fy på mig -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0