PAINTING.

Måla,Måla,Måla & så tapetsera :D
Det kommer bli sååå fint, (hoppas jag haha)

Igår var de en skit seg dag till en början, Jag orkade inget & hade ingen lust med något alls !
Men efter jag badat och gjort mig i ordning blev jag på mycke bättre humör :)
Jag åkte iväg med familjen och käka mat

Efter de åkte jag och mamma hem och bytte om till skit kläder
Och sen åkte vi till Janis och min lägenhet och började måla och spackla och sånt skoj :D
Ska dit snart igen om nån timme och fortsätta, så jag hoppas och tror att de kommer bli klart idag :)

Sorry för svart/vit men lite av vardagsrummet


Lite mer av vardagsrummet - så ser de ut nu då :P
Den här väggen blir de en fondtapet på & de är skiit fin !



Det pyttelilla köket sorry för svart/vit igen


Fönster i taket i köket.. Kanske ser lite skumt ut, men de är skit fint -


I hallen + mat del - Äckel färgen från början.


Och de här är efter fösta lagret med färg.
Lite grå/ljusbrun/vit
Kommer bli as fint när andra lagret kommer på :)



Det är fönster i taket där med :)
Vacker väder hade vi igår också hahah..
Ska ha matbordet under fönster så de blir jätte mysigt :)



Det här är Sovrummet nu -
kommer bli så grymt fint när vi är klara :)
Hejdå dom här tapeterna :P



På den här blir en fond vägg :)


Längtar efter att de blir klart !
Hoppas att kunna flytta in imorgon :D
Ska ta och packa lite mer nu -
Ha en bra dag :) Puss&kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0