REMEMBER.REMEMBER

Fått i mig första Ölen för denna helg just nu - Gott som faan ;)

Just nu sitter jag och tar de Luuugnt - Har fixat allt som ska fixas innan vi åker, fast i grymt segt tempo -
Men som sagt - Jag är segast i sveriget !
Oh så har jag lagt Öl i frysen så dom ska hinna bli kalla innan vi åker
OCH så har jag fått 3 hjärtattcker tack vare min "underbara"Vän^^ Ebba -
först ringde hon och sa att bussen var försenad & att hon inte visste om hon skulle hinna ner innan tåget gick (sanning)
- sen ringer hon när hon är framme & säger att hennes kort inte funkar, att hon inte kan betala biljetten :O (lögn)
De roliga är ju att jag redan har betala biljetten, så de var ju en attack i onödan, Undra vad man tänker med ibland?.
Sen ringer hon när hon står på perongen och säger att tåget inte har kommit än, sen skriker hon
"men faan då, hej då" & lägger på.
Sen ringer hon och säger att tåget gick från en annan perong & att hon missa de !
Men de var också en lögn ! Fan ta henne ibland :)
Men nu är hon på väg iallafall & vi ska hämta upp henne på tågstationen tio i sex -
Sen FAAAAR vi ;)

imorgon ska vi ju på sommarland (as kul) sen efter blir de att träffa min Underbara mormor,
måste ju passa på eftersom att hon bor i skara - Längtar som satan !
Men men, nu ska jag gå och ta en Cigg och umgås med mamma och dom innan jag åker..

Ha en jävligt bra helg allisammans !


Kommentarer
Postat av: Åza

ha så kul! och tack förinbjudnan ;)

2009-07-03 @ 17:51:56
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0