RUN AWAY.

Skrämmande & Otroligt men ganska mysigt ?

Godmorgon solstrålar :)
Idag vaknade jag kvart i nio, Jag somnade uppe i vardagsrummet på soffan igår kväll hehe,
Så jag vaknade av att de blev ljust som satan imorse -

Igår hade jag en kanon dag & kväll :)
De började med att vi gick upp svin tidigt på morgonen & sen drog iväg till västerås.
Jani skulle hoppa fallskärm (han fick presentkort av oss alla i födelsedagspresent)
Gud vad glad han blev & han var riktigt stolt och nöjd över hoppet !
Jag var riktigt avensjuk - Nån gång ska jag med hoppa haha.
Min pappa var med och kollade också, Jätte kul att träffa honom igen.

När vi kom tillbaka till Eskilstuna körde Jani hem mig så att jag fick göra mig i ordning -
Sen kom han och hämtade mig igen efter "några timmar" ^^
Sen var vi hela dagen och kvällen hemma hos honom och fikade och firade hans 25års dag :)
Sen började nästan alla dricka - utom jag ;P men jag hade riktigt kul och trevligt !
Haha och kul att se vad alkohol gör med människor ! HAHA !
Redan vid klockan nio blev jag svin trött
så mamma kom och körde hem mig vid kanske tio & sen tok slockna jag på soffan haha..
Så ah jag har haft en kul och härlig helg :) NöjdNöjd..

Får se vad man ska hitta på idag ?
Söndag och allt - Ursh !


Bilder ifrån västerås

Gänget som var med och kolla :)


Haha Pappa tog med en blöja till Jani - xD


Min bästaste Pappa ^^


Yeej..


En lycklig Jani :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0