THANK YOU GOD.

Kan man vara lyckligare än så här ?
Mycke händer just nu -
Ena saken kan jag berätta - Jag och Jani fick kontraktet till en lägenhet idag.
Drottninggatan här kommer vi ;)
Kommer väl ta en tre minuter för mig att gå till skolan sen -
härligt om något ;)
Och jag ber till gud att allt går lika bra i fortsättningen som de nu har gjort hittills :)
"Amen"  Hehe..

Just nu är Älsklingen påväg för att klippa sig,
sen ska han hämta upp mig så att vi kan åka hem till honom & Fika lite
& sen skriva på papper och sånna saker :)
Shiit, Vad vuxen man blev helt plötsligt -
Lite små skrämande men ändå spännande..
Nu ska jag göra mig iordning - Ha en bra dag&Kväll
PussHääj.

Kommentarer
Postat av: johanna

Men OJ då! Ska du flytta hemifrån o grejer!? ;)

Hoppas allt är bra annars o så, men de verkar de va... ;P

2009-07-23 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0