UPPTAGET.

Måndag & en ny vecka :)
Vi klarar de här -
Du är stålmannen & Jag är din Buggsy - Hah !

Ska ner idag och möta upp min kära pojkvän kl 14.00 vid tågstationen
Så ska vi fixa "Lite saker"..
Och sen efter de hoppas jag på att träffa Carolinan min,
Jag har för mig att hon skulle sluta tidigt idag ?
Hoppas hoppas hoppas..
Ska snart sätta mig och titta upp vad skolböcker kostar !
Kom ju på att skolan börjar om ca tre veckor :S
Jag lääängtar som F*n - Äntligen någonting att göra om dagarna :P
För Just nu är jag så grymt trött på att bara gå hemma - Ursh !

Haha satt nyss och kolla igenom gamla bilder Hah..
Kan inte fatta hur mycke man kan förändras på bara nått år ??
Själv så tycker jag att de inte alls ser ut som mig på bilden !

Men men, snart ringer telefonen - Viktigt samtal ^^
Ha en bra dag, skriver nog senare om hur "allt har gått idag"
Om de nu går som jag vill :P
Puss&Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0