W995.

Underbaraste som finns !
Igår fick jag den nya Sony Ericsson (den röda) W995 av min bästaste pojkvän !
Gissa om jag är glad !

just nu sitter jag 0ch väntar samtal IGEN !
viktigt viktigt..
Är hemma hos Jani i min ensamhet just nu,
ska snart ta och käka lite frukost och sen höra av mig till min kärra mamma -
Jag ska be henne följa med och lämna papper på blablabla & sen ska vi nog hem och slinga hennes hår ;)

Igår var vi ju och skulle fixa lite saker. men svar kommer ju senare i veckan..
Efter de så åkte jag jani joni och Fegge till TunaPark och käka As god mat -
Sen hem till Jani så han fick duscha och så och sen drog vi hem till Fegge och kolla film :)
Det blev inte att jag fick träffa min Carro igår, men idag får jag :)
Tog fel på dagarna så de är i dag och slutar ganska tidigt :P Yeej !

Nee nu kurrar min mage sönder så nu måste jag tycka imig lite frukost
ha de - Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0