ALIVE.

Mår ganska bra idag :)

Söndag idag då & Helgen har väl vart den tråkigaste på väldigt länge !
Har ju vart sjuk, Nykter & bara glott på TV.
Igår efter typ fem var jag inte alls hängig längre & jag började bli nå grymt rastlös !
Hade haft ångest hela dagen eftersom alla andra va ute i solen och njöt & jag låg inne !
Alexandra ringde vid kanske halv nio och fråga om jag vill hänga med hem till Matti och festa lite,
& Jag blev grymt sugen och gick ner och börja små fixa mig,
men sen prata jag med Jani & han sa att han skulle komma hem till mig,
Och eftersom jag knappt har kunna spenderat någon tid med honom dom här 2 senaste veckorna
valde jag att stanna hemma och titta på film och mysa iställe :)

Idag vaknade jag med Jani 05.45, eller ja Jag val väl ganska medvetslös
men jag lyckades stappla mig ut i hallen och
pussa honom hejdå eftersom han skulle och jobba (idag igen)
sen gick jag och la mig och sov igen.
Vaknade klockan nio imorse & jag känner att jag mår ganska bra -
förutom min täppta näsa och den onda äckliga hostan ;)
Tror jag ska våga mig ut i solen idag, Eller blir man sjukare av de ? :S
Aah men jag får fundera på de ett tag.

Ha en bra dag
- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0