FUNKA !

Dumma Dumma blogg som inte alls ville funka igår !

Igår skrev jag in mig på Komvux - Japp, jag ska bli en PLUGGHÄST ;)
Jag ska satsa på "höga" betyg och ställa höga krav på mig själv - så Ja Nu Jävlar !!!
Efter jag vart där på skolan drog jag och drack kaffe med Carolina och titta på när hon käka frukost -
Sen palla vi oss ut och mötte Alexandra, och vi tre gick och satte oss i solen på trappan på torget i stan - Mys !
Efter var jag och Alexandar och kika runt i affärerna sen var de dags att gå hem och käka..
Senare på dagen/kvällen färgade jag håret och tränade, sen blev jag heeelt sluut !
Jag skulle egentligen ha gått ner på stan och tagi en Öl med Alexandra och Marko - Men jag orkade verkligen inte fixa i ordning mig ! Så jag gick till konsum och köpte cigg och sen gick jag och la mig, Men jag hade ju faktist gått upp kvart över fem på morgonen så de var ju inte så konstigt att jag var trötter..

Just nu sitter jag här hemma i min ensamhet -
Min familj har precis åkt iväg mot säfsen där dom ska var ända tills på söndag..
Kommer bli riktigt skönt utan dom ( inge taskit menat, men ändå :P)
Så nu ska jag poppa musik och och springa runt naken hela helgen här hemma Haha..
Näärå..
Ska ta och damsuga nu och sen ska jag hoppa in i ett bad -
Hörs senare -
Puss Häj :)



Kommentarer
Postat av: Åza

Hörru dudu! Vad händer i morgon? (midsommar) :D

2009-06-18 @ 17:33:03
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0