Grattis till alla studenter idag :D

Nu har jag vaknat, & Känner mig något gladare än igår iallafall..

Jag hade grymt svårt att somna igår,
Men när jag väl lyckades vaknade jag igen efter att jag drömt att min Pojkvän
(som var ute och festa) hamnade på sjukhus,
Jag hade någon panik i kroppen och var tvungen att ringa honom
direkt när jag slog upp ögonen och fråga om han levde -
Men aah de var ju bara en dröm så de var lugnt med honom..
Sen hade jag jätte svårt att somna om IGEN -
Men lyckades tillslut, men blev väckt av att min kära pojkvän ringer när han är på väg hem från stan 03.09,
Vi pratade ett tag sen sa han, "Ne men fortsätt sov nu" -
Haha de tog över en och en halv timme innan jag somnade om ! Fyy vilken hemsk natt !
Men ändå känner jag mig ganska utvilad :)
Just nu sitter jag och dricker Kaffe och funderar på hur man ska se ut idag -
har besluts ångest över vilken klänning jag ska ha på mig ?

 
På kortet ser jag större ut i den rosa -
men tror inte de är så i verkligheten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0