GRYMT HÄRLIGA DAG.

Sol, Bad & två "upp snytna" toarullar - Kan de bli bättre ^^

Jag vågade mig ut i solen iallafall, La mig på taket och babbla i telefon med Carro&Ebba i solen -
Men jag klarade bara en timme typ, De var så grymt varmt att jag blev helt yr.
Så la mig i ett bad och sen kröp jag ner i sängen och hann precis slänga på en film,
Då ringde Jani och frågade om jag ville förlja med och bada - Och så klart jag ville de ;)
Så dom kom och hämtade mig och så åkte vi till Borsökna.
Och JAG badade PÅ RIKTIGT ;) de är inte ofta de händer faktist, men de var as härligt i vattnet -

När jag kom hem käkade jag pasta & sen fruktsallad - Såå gott !
Så har jag duschat och krypt ner i myskläderna -
Funderar på att stoppa in hörlurarna i öronen och gå ut och gå en timmas promenad ?
De blir skit bra tycker jag.
sen blir de hem och sova - så Godnatt




Cigg - solkräm - Kaffe & vatten
Allt som behövs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0