HalvKlart..

Nu har jag packat, men är nog bara halv klar för väskan går att bära utan problem ^^

Sen sist jag skrev har jag vart med Mamman min och solat - Häärligt som satan..
Sen åkte vi och kirra dricka till imorgon,
(Tur att jag kom på de, annars hade de ju inte blivi så jävla skoj :P)
Efter åkte vi & köpte fika och åkte hem och fika med broren min :)
När vi drucki upp kaffet och så åkte han och jag & tog ut pengar -
& jag fick ångest när jag såg hur lite pengar jag hade kvar :S
Men men..
Sen efter de har bara vart hemma, Badat med Ebba i telefon & sen packat..
Nu ska jag ta och fixa frillan lite,
eller ah locka de så att de blir lite lättare att fixa håret i morgon ;)


Hinner nog inte skriva imorgon, Men ha de bra alla ni -
för jag ska ha de riktigt bra i Norrköping (Igen)
hejdå på er, Hörs på Söndag eller nå..

Kommer Sakna min Baby som faaan (igen)

Älskar dig jani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0