Heej :D

Nu är jag hemma, Eller ah jag kom hem igår

Jag har haft riktigt härliga dagar i Norrköping & Tiden har bara sprungi iväg..
Just nu håller jag på och tvättar och ska ner i tvätt stugan snart så jag skriver lite kort bara om mina dagar där borta :)

Onsdag så kom jag ju dit, Viktor kom och hämtade mig på tågstationen (TACK)
& han körde mig hem till Ebba, & vi gjorde väl inte så speciellt mycke -
Vi gick en sväng förbi hos Ebbas vän Fia & var där ett tag & sen gick vi hem till Ebba och snacka skit sen sov vi :P

Torsdag så vart de Rea dag nere på stan, så vi gick upp typ Åtta har jag för mig
så att vi skulle vara där tills stan öppnade,
Vi gjorde iordning oss och gick hem till fia igen innan vi gick ner på stan -
Väl därnere blev vi så grymt besvikna ! Typ inga snygga kläder alls - Men åren innan har de tydligen vart as fina kläder :/
Men men, lite shoppade vi iallafall,
Jag hitta 2 skor på rea men resten i orginalpris ^^
(ser typ skelbent ut på bilden, men den får funka ändå)
 
Vi var på stan nästan hela dagen,
Men när vi kom hem sysselsatte vi oss med att färga Ebbas hår och löshår -
från blont till brunt & de blev riktigt nice !

(Ebbas Fina hår)

Fredag gick vi väl upp tidigt igen tror jag,
Och vi gick på en långpromenad i skogen, (riktigt mysigt)
och sen gick vi hem och käka frukost,
Sen gick vi ner på stan igen och solade -
Efter de gick vi hem till fia och hämtade hennes
as söta son Liam och hennes as söta hundvalp Flex och gick ut i lekparken med dom :)
Jätte mysigt !

(Liam)

(Flex hehe)

Sen när vi "lånat" klart dom så var de dags att duschade
och sen började vi göra oss i ordning -
För på kvällen skulle vi festa :D
När vi var klara så kom viktor och hämtade oss (en och en) på sin motorcykel^^
Och faan vad kul de var att åka, Haha jag kunde inte sluta flina medans jag satt bakpå :P
När vi var framme gick vi upp på ett jätte mysigt berg och började dricka - Hur härligt som helst..
När solen försvann gick vi in till viktor och fortsatte dricka..
Sen var de dags att dra vidare så vi åkte hem till Ebbas kompis Linus som bodde inne istan -
Men vi var inte där så länge - Där i från drog vi ut på Palace & de var kul så länge de vara..
Nu hoppar jag över lite som hände och berättar istället att vi tog gratis taxi "hem" och gick och la oss :)


Hahah - Aah men ibland måste man fan bjuda på sig sj - Så ah varsågod :P


Jag och Ebban min

Ebban min och jag - Lite onyktra :P

Lördag vaknade vi alla helt jävla skiiiit bakis - så vi gick ut (Ebba, Viktor & Jag)
Och satte oss utanför en pizzeria och väntade en timme på att dom skulle Öppna så att vi kunde få bakis Moffa ;)
Men när dom väl öppnade bestämde vi oss för att ta en annan pizzeria inne i stan,
Så viktor drog iväg och hämtade maten och jag och Ebba gick upp på de där as mysiga berget igen och väntade på att få Käk :P sen låg vi kvar där nästan hela dagen - och vi hade så kul, vi satt och skrattade Och då menar jag riktiga garvanfall nästan hela dagen (förutom när min EbbaLinda sov ^^)

Min vackra trötta Trasiga prinsessa


Jag och Viktor

När vi tröttnat på solen körde viktor hem oss till Ebba och vi hade tänk att ta de lugnt denna lördag - 
Men Nee - Ebbas bror Sami ringer och vill att vi tre ska ut och dricka Öl - 
Och klart som fan tacka vi ju Jaa ;) 
Den kvällen blev riktigt lyckad & vi hade grymt mysigt - 
Vi var på ett ställe som hette Cubar (vet inte hur de stavas) & dom hade Kareoke kväll där - 
Det var riktigt skoj ! Vi var kvar ända till dom stängde och sen gick jag Ebba och Sami hem till Ebba och sov :) 
 
Söndag väckte Sami mig halv åtta :O
Han hade satte på Kaffe så jag tyckte de kändes elakt om jag skulle ha legat kvar och sovit :P
Så aah vi satt och prata till halv nio och då väckte jag Ebba :)
Den dagen låg jag och Ebba i solen nästan hela dagen och lyssna på radio
(på East FM & jag är så Sur för att Eskilstuna inte har den radiokanalen :@)
Sen var de dags för mih att åka hem :(



Saknar redan min prinsessa !
Men vi ses ju nästa vecka igen då hon tar studenten :)




HejDå Norrköping





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0