Hej Eskilstuna

Hemma igen då - 
Nu gör jag som sist :)

Torsdag :

Jag vaknade 07.45 av mig sj - Fast jag hade ställt klockan på 08.15,
Och sånt händer ju inte speciellt ofta för att vara en Jag ^^
Jag började göra mig i ordning för vi hade bestämt att vi skulle åka hem i från halv tio -
Men Ah sen är de ju min familj vi pratar om så kl tio satte vi oss i bilen Haha - Bättre sent än aldrig ;)
Kommer inte riktigt ihåg vilken tid vi var framme, men så lång tid tog de inte.
När vi kom till Norrköping åkte vi och parkera bilen inne i stan,
Och de roliga var att ingen av oss visste vart Ebbas skola ligger -
Men jag viste på ett ungefär vilet håll vi skulle gå åt iallafall Haha -
Men vi kom rätt tillslut efter att ha frågat massa människor & fått beskrivning av Tuula i telefon..
Det roliga var att vi hade vart tvugna att gå 2km eller nå,
& både jag och mamma hade helt obekväma skor -
(så när vi skulle tillbaka till bilen så vart de att gå barfota haha)

Tråkigt väder
Men vi slapp ju regn
:)      Mysigt med Norrköping
  


Men väl framme vid Ebbas skola mötte vi hennes familj som också var där såklart -
Ebbas klass var dom första som skulle "gå ut & upp på scenen"
Så allt gick jätte fort & jag fick äntligen träffa henne.
Direkt när hon såg mig började hon gråta (av lycka) & jag började ju gråta precis lika mycke Haha -
& när vi vänder oss om mot våra familjer står min mamma och gråter lika mycke som oss & säger
"sluta gråt, för jag börjar ju gråta".
Ååh jag kan inte beskriva hur stolt jag var över min Ebba ! Grattis igen Hjärtat !

LyckoTårar :)


EbbaLinda OP3A
Wuhoo !




Sen var de dags att åka hem till Ebbas Mammas lägenhet &
vänta på att Ebba åkt klart flaket :)
Kändes jätte kul att träffa hela Ebbas familj igen :)
När hon kom tillbaka öppnade hon presenter och så var de smörgåstårta & Viiiiin :D
Jag som inte äter smörgåstårta egentligen (för jag inte tycker om sånt som vanligtvis är på)
hade fått en alldelses egen som Tuula hade gjort  bara till mig - Hur gulligt som helst !!
När de var dags för våra familjer att åka hem åkte jag och Ebba hem till henne och drack mer vin
Och började göra oss iordning för kvällen.
De skulle bli utgång till Palace :D

En Ebba


En Hanna


Taggad som satan :D


Vi kom till Palace vid kanske nio om jag inte minns fel?
Jag & Ebba ett riktigt jävla skratt anfall när vi skulle försöka shotta vid baren
-som på gick huuur länge som helst !
(folk började till och med rå glo på oss xD)
Haha aah de var kul de..
 
Aah vi hade så grymt kul där,
Konstigt nog kom vi hem i skaplig tid på natten !

Fredag :
Då var de klart en bakis dag ^^
Vi låg i sängen nästan hela dagen
& såg ut Typ såhär ;)


Lite senare Orkade vi palla oss till McDonald och trycka i oss en
varsin cheeseburgare - (åh vad sugen jag blev på de nu)
Haha när vi äti upp satt vi ändå kvar och "hängde" en timme typ -
Sen gick vi till Ica och jag köpte mig en ny tandborste ?

Sen när vi kom hem började vi städa & sen tände vi en massa ljus
& skulle ha lite myskväll


Men de slutade med att vi hällde upp vin & började göra oss iordning
Och drog hem till Ebbas vän Rickard ^^
Väl där bjöd han och hans skummaVän på lite Öl och SPRIT (80%)
som vekligen inte gick och dricka :O
Haha Ebba fick kvälningar bara av att någon annan ens drack utav den xD
Aah, vi blev inte kvar där så längem Viktor kom och hämtade oss & körde hem oss,
Och vi gick och somnade direkt Haha..

Lördag :

Vi gick upp vid kanske 11 eller nått & drog ner på stan direkt när vi var klara.
Jag gick och bytte en topp som jag köpte förra veckan & Sen mötte vi Viktor.
sen gick vi till NewYorker
& jag fick äntligen köpa mina fina underkläder :D
Efter blev vu hungriga & gick och käka Taco på ett ställe som jag belv helt snurrig utan av ?
Så vi var tvugna att gå direkt när vi käkat upp hahah..


Efter gick vi och fika -
Vi linda in oss i filtar och satte oss ute på uteserveringen :)

Min SötNöt :)


på kvällen var vi bara hemma (lite imot våran vilja, men de fick funka ändå)

Söndag : gick upp halv elva och börja packa väskan direkt.
Jag hade fått reda på att min Älskade pojkvän (som jag saknade såå grymt mycke)
Skulle åka iväg och jobba I ETT PAR VECKOR ! & han viste inte om han skulle åka
på söndan eller måndan !! Så jag ville ta de första möjliga tåget & de var 12.33..
Jag bad viktor att köra & han var så snäll och sa ja..
Jag kom ner till tågstationen 26 min över & stressade som faan med att försöka köpa biljett på ett såndär (SKKIT) automat - Men klart som faan var de fel på den så jag fick ta en nummerlapp & vänta på min tur i receptionen !
Självklart missade jag tåget med 2 min :'(
Viktor kom och hämtade mig igen och vi åkte hem till Ebba & plockade upp henne, sen drog vi till MAX & käka hambugare & fördröjde tiden - 14.33 tog jag tåget hem..
Hejdå Norrköping..

När jag kom til Eskilstuna kom mamma och hämtade mig & vi åkte direkt och hämtade upp Jani.
Och så sa han att han slulle åka måndag (idag) Klockan fem på morgonen..
Vi låg och myste hela kvällen & kollade på Nattbuss 807 :) 

Idag : Jag gick upp med Jani imorse, halv fem ! & Nu har han åkt - Men de bästa är att han kommer hem senast fredag igen, så att så många dagar är han inte borta ifrån mig, Men jag kommer ju sakna honom så grymt mycke ju ändå :(

- Just nu sitter jag är så grymt besviken på en person,
Jag förstår inte hur vissa tänker, ? FyFan säger jag bara !!!!!
Hur kan man vara så Elak i mot någon så nära??

Neh nu ska jag ta och äta frukost - Ska ta och träffa Carro idag men de blir ju senare  -
Hejdå så länge ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0