HEJHEJ IGEN

Söndag - Dags att skriva lite..

Aah nu har de ju vart helg & Midsommar och allt så har inte haft "tid" med någon satans dator heh..
Skriver lite snabbt om helgen :
Fredag (Midsommar) åkte jag med Jani och Joni ut till Janis syster & "Firade" där -
Massa trevligt folk med alkohol och Lekar - Riktigt skoj :)
Kvällen slutade dock med att man blev asPack - ÅNGEST !

Lördag : Vaknade upp (bakis) brevid min Bästaste Mysigaste Pojkvän -
Vi gick ut med bäbisarna & sen låg på soffan hela dagen,
Sen kom kvällen och vi åkte hem till Tomi och Sandra och drack kaffe -
sen efter de åkte jag Jani & Joni hem till Jani och käka Tacos ;)
Sen vart de hem till mig igen och titta film - Segdag men mysdag :)

Idag har de också vart seg dag, glott på film nästan hela tiden& sen har vi badat :)
Har vart super mys att umgås med Jani, Men nu har han åkt igen :(
Han kommer hem på fredag igen så aah de blir en till vecka att sakna honom..
Men men, de är bara bita i hopp..
Nu ska jag ta och käka nått sen hitta på nå annat skoj :P
HääRå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0