I.HATE !

Jag hatar moln !

Vaknade vid halv tio idag, Hade egentligen ställt klockan på 08.00 men jag sov lite extra :)
Lyckades hälla i mig tre koppar kaffe på en halv timme,
sen var de bara ner i tvätt stugan & börja tvätta (Idag igen)..
Sen ringde Carolina mig och sa att hon "missa" skolan idag så hon kom hit vid halv tolv -
Så jag slängde på mer kaffe som jag hällde ner i en termos, så pallade vi oss ut på gräsmattan utanför mig
& låg och babbla skit :) Mys -
Men solen gömde sig bakom molnen nästan hela tiden !
så vi gick in iställe och satte oss på balkongen..
 Hon åkte härifrån nyss & och traskade ut med hundarna..
(Hungrig börjar jag bli också :/ )
Klockan fyra ska jag tvätta igen :O
Det vart fläckar på min nya rosa klänning på midsommar som inte gick bort nu i tvätten :(
FAAAAN !
så ska prova tvätta den igen (& hålla tummarna för att de går bort)
Men men, vet inte vad jag ska ta och hitta på nu innan ?
Sitta här och tråka & vänta på att solen kommer till balkongen :)
Bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0