JUST NU

Japp, Just nu håller jag på och tvättar - Wuhoo - Men de behövs !

Ska ner och hämta kläderna om en halv timme,
sen efter de ska jag gå ut och gå en långpromenad,
sen måste se till att somna tidigt idag, för jag ska upp tidigt imorgon,
ska satsa på att vara nere på stan tio, halv elva typ. GoodLuck !

Idag har jag haft en tråk dag igen, har inte haft ork eller lust att göra någonting faktist -
Men men, ibland har man sånna dagar också -
Och så längtar jag till helgen, de är ju midsommar ju - Riktigt Mys :D
Fast jag har hört att de ska regna, (& de suger ju !)
Jag ska förmodligen följa med Jani hem till en av hans systar och vara där hela kvällen :)
Min familj ska åka till säfsen, Och min Mormor ska också vara med dit,
Det skulle faktist ha vart mysigt att åka med dom, Jag saknar min älskade mormor så mycke - 
men jag blir så rastlös när jag är där,
Och när jag blir rastlös blir jag surig, och de skulle ju inte bli kul för varken mig eller dom i min omgivning :/
Men men sånt är ju Livet.

Nu ska jag ta en cigg och sen byta om och så..
Hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0