Måndag - Igen..

Är fortfarande helt Trasig..

Lördagen blev super kul, Fast lite knas ett tag där mot kvällen - men de löste sig de :)
Igår söndag var jag såå Paaaaj ! Shiiet alltså, Jag Jani och Joni la oss och glodde på film nästan hela dagen sen kom Alexandra och Joina oss - Sen gick vi och hämtade Pizza & Moffa :) -
Sen blev de mer film och lite sömn..
Orkade in i duschen vi tio ungefär sen vart de en halv film till sen slocknade jag !
Och Fyy så bra jag sovit då, Ville verkligen inte upp i morse, men var ju tvungen..
Var på läs och skrivcenter vid ett typ och gjorde klart dom sista sakerna, sen cyklade jag hem till Alexandra och drack kaffe och rökte lite..
Nu är jag hemm och har så tråk, men jag orkar inte göra ett piss..
Men men sånt är livet ibland..

Känns som att jag aldrig mer vill se Alkohol - men...
Snart är de Torsdag och ÄNNU mer party - för min EbbaLinda tar ju studenten :D
Wuhooo - :)
 
Nee Nu ska jag fortsätta ha tråkigt -
Bye Bye
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0