MEANING OF LIFE

Ni som är värda att Älska - Inget Liv utan er !

Åh, Har vart en härlig dag -
Solen hitta fram bakom molnen en stund till på dagen
så jag & Danne klättrade ut och la oss och solade på taket -
Att jag inte har tänkt på att lägga mig där tidigare -
De var riktigt varmt och härligt där uppe ;)
Men efter ett tag ville inte solen mer & den försvann bakom molnen,
Men inte gråter jag för de för kolla vad jag hitta (Gissa om jag är Happy)
Så nu vet ni att ni hittar mig på taket hela veckan ;)


Efter stunden i solen gick jag in & "tränade" Lite -
men sen vart jag skit hungrig och hjälpte mamman min med maten..
Sen har jag inte gjort så mycke annat än att vart på konsum och handlat lite..
Så ah nu sitter jag här -
Glad är jag också - När Jani
ringde idag så sa han att han och Joni ska åka hem redan inatt :)
Så jag slipper vänta ända tills på fredag - ( Yeej )
Men men, ska ta och byta sängkläder -
sen lägga mig i ett bad &
sen ska jag gå och took sova - så Godnatt

Danne ligger On the roof
( Stekare ^^ )


Svart trasigt plåt tak gissa om de var varmt :O -
Man brände sig bara man satte handen på de 1sek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0