Men F*CK !

Börjar bli sjuk (Tack så jävla mycke alla ni här hemma :@)
Gaaah !

Igår var jag ju på Ams på möte, där man fick information om uga -
Men jag suger på att ta in information & sen komma ihåg den,
Så ah, Jag har väl glömt 90% av vad dom sa hah..
Josse & Jens gjorde sällskap ner till stan &
sen var dom så bussiga att vänta så att man fick sällskap hem igen ^^
Det var grymt varmt igår, så vi bestämde vi skulle hem och käka & sen dra och bada :)
Så Jag och Josse tog bussen till Borsökna & tog våra första dopp för de här året ;)
Och för mig som är en riktig badkruka blev de "som sagt" bara ett dopp,
Medans josse simma runt och plaskade,
Hennes vän Matte kom dit efter en stund så lite sällskap fick hon i vattnet
eftersom att jag vägrade gå igen :P

Josse


På stranden blir man barn på nytt ;)


Japp - Där tog jag årets första dopp ! - Grymt stolt !


När jag kom hem sen senare slängde jag i mig mat och sen små städa jag lite.
Sen var de på med skorna & ut och traska i över en timme "tillsammans" med EbbaLinda
-fast i andra sidan luren ^^
Tänkte på, Vad fan skulle man göra utan telefoner !?
Skriva brev ? - Shiit, de skulle bli grym långa brev !

Ah men iallafall, när jag kom hem babblade jag lite till med Ebba
-Efter ett tag la  jag mig i ett bad & fortsatte babbla lite med Ebba,
Fast efter ett tag ville inte mitt batteri längre så vi la på efter 2timmar och 25min ^^ 
När jag badat klart la jag mig i sängen och halv sov tills Jani kom vid ungefär kvart i tolv
Så slängde vi på en film & Sen är de svart :P 
 
Nu sitter jag och känner efter alldeles för mycke hur jag mår -
Tror mest att min sjuka är inbillning - eller ah man kan ju hoppas på de !
Gick upp kvart i fem i morse & satt och babbla med Älskade mamman min
timmen innan hon var tvungen att dra till jobbet :(
& nu sitter jag och väntar ut tiden, Ebba skulle gå upp klockan 8.00
så ska ringa henne då så vi kan gå en timmes promenat idag igen..
Efter de blir de hem och på med bikinin min,
Sen ska jag gå och äntligen träffa Alexandra, så ska vi till Vilsta och bada :)

Hörs sen då - Puss&Krääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0