MIDSOMMAR

Mulet som fan ute - men Godmorgon ändå !

Vaknade faktist av mig sj kvart över nio, brabra..
Gick upp, satte på kaffe och sen ut med hundarna direkt..
Nu sitter jag här och dricker kaffe & lyssnar på eastfm webb radio :)
Medans min Jani ligger & sover ♥

igår kom Jani och hämtade mig & sen hämtade vi upp dom andra grabbarna
och körde ut till hällby där dom skulle spela sin match..
När vi släppt av dom åkte jag och Joni till systemet och fixade alkohol till idag & sen hem till honom så att han fick duscha och sen iväg till hällby igen & titta på matchen, Regna gjorde de också ! Ursh..
Efter matchen var de hem och gå ut med mina bäbisar och sen kom Jani och hämtade mig och vi åkte till Clabbe där han och Joni satt och drack Öl :)
Vi var där nån timme och jag fick i mig tre glas vin :P
Sen var de dags för Party grabbarna (Clabbe och Joni) att dra ner på krogen,
& Jag och Jani åkte och hämtade McDonalds och drog hem och käka & sen somnade vi direkt :P

Idag ska jag följa med Jani hem till hans syster och fira midsommar där :)
Hoppas på en Kul kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0