Regn Regn & så Regn..

Nu är jag hemma igen efter att ha vart på stan

Miko körde Mig och Jani ner till stan så man slapp gå..
Väl därnere gick vi runt och leta bikini till mig & Jag hittade ÄNTLIGEN en :)
- Lägger in bild sen
Efter gick jag till läs och skrivcenter och fick alla papper och vi satt och gick egenom allt och så :)
Det känns jätte bra att jag äntligen kan sätta ord på allt :)
Efter gick jag och Jani till American Pizza och käkade :D FETT gott ^^
Sen gick vi och köte stdent present till min EbbaLinda ♥
Och jag hoppas att hon kommer tycka om de jag valde, men de tror jag :)
Sen vart de dags att åka hem & nu sitter jag och gör ingenting,
Ska nog börja packa allt skit man ska ha med sig imorgon..
& ska se till att jag inte överdriver med saker som jag annars alltid lyckas göra ^^
Men men..
Skriver nog sen -Puss&Krääm så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0